فراخوان ثبت نام در دوره‌های حفظ تخصصی آموزشگاه قرآن هدی

آموزشگاه قرآن

فراخوان ثبت نام در دوره حفظ تخصصی آموزشگاه قرآن هدی ویژه دختران نوجوان و بزرگسالان به صورت حضوری مجازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، آموزشگاه تخصصی قرآن هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی دوره‌های حفظ تخصصی را ویژه دختران و بانوان بزرگسال برگزار می‌کند.

این دوره به صورت حضوری مجازی است و در قالب‌های حفظ تخصصی دو ساله، حفظ تخصصی سه ساله، حفظ ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال چهار ساله، حفظ آزاد و تثبیت حفظ کل برگزار می‌شود.

از جمله مزایا و ویژگی‌های شرکت در دوره، برگزاری برنامه‌های جانبی مؤسسه در مناسبت‌های ملی- مذهبی، شرکت در مسابقات فصلی موسسه، مشاوره آنلاین، معرفی هم‌مباحثه، مشاوره، اطلاع‌رسانی و آموزش‌های تکمیلی از طریق عضویت در گروه کلاسی، ارائه برنامه روزانه توسط مربی، آموزش مجازی آنلاین از طریق فضای اسکای روم و برگزاری طرح آزمایشی یک ماهه جهت استعدادیابی حفظ است.

امکان صدور گواهینامه برای همه رشته‌ها و استفاده از اساتید ممتاز در این دوره فراهم شده است.

این دوره به صورت سه جلسه دوساعته در هفته در دو شیفت صبح و عصر (روزهای فرد در نوبت صبح و روزهای زوج در نوبت عصر) تشکیل می‌شود و شهریه ماهانه آن 100 هزار تومان است.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس یا ارسال پیام به ایتا و واتساپ با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۷۸۵۱۳ در ارتباط باشند؛ همچنین موسسه، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۲ از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۳۴۰۸ پاسخگوی مخاطبان است.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱