برگزاری دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا»

دوره روایت گری زندگی به سبک شهدا

دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» ویژه مبلغان خواهر و برادر طرح امین استان قم به مدت سه روز در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ‌با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی استان قم، دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» را ویژه مبلغان خواهر و برادر طرح امین استان قم برگزار می‌کند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این دوره روزهای شنبه تا دوشنبه 5 تا 7 شهریور، ساعت 9 تا 12:30 با حضور مبلغان خواهر و برادر در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

بهرامی گفت: در این دوره سه روزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری، حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانی، سردار فتوحی، حاج حسین یکتا و حاج حسین کاجی به عنوان سخنران حضور دارند.

وی افزود: آشنایی با مبانی دفاع مقدس، فن بیان و مخاطب شناسی، قم در دفاع مقدس، شهدا و خودسازی، شهدا و خانواده، شهدا و اجتماع و مقام شهدا از جمله سرفصل های این دوره است.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir جهت ثبت در پرونده تبلیغی ثبت نام کنند و یا با شماره تلفن 32112431 و 32112340 از روز شنبه ساعت 8 تا 12 تماس بگیرند.

کانال مبلغان شمیم در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/164560910C641293389e فعال است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شناسه کاربری @admin_mobaleghan در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱