کسب رتبه در جشنواره مطبوعات دینی از سوی سرکار خانم قربانی

خانم قربانی جشنواره مطبوعات دینی

سرکار خانم قربانی از همکاران بخش روابط عمومی و خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم در اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی با کسب رتبه سوم در بخش خبر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی با حضور آیت الله «محمد سعیدی» امام جمعه قم، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنور» و «احمد امیرآبادی» نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی،‌ «امیرعلی عموزاده» ‌مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

 حدود 800 اثر در سه بخش حرفه‌ای در موضوع‌هایی ازجمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری، موضوعی همچون عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و مسجد رکن محله محوری و نشریات تخصصی حوزه دین به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از داوری، برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این جشنواره، سرکار خانم «زهرا قربانی» از همکاران روابط عمومی جامعه الزهرا علیهاالسلام و خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم در بخش خبر به رتبه سوم دست یافت.

روابط عمومی این موفقیت را به سرکار خانم قربانی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی و استمرار توفیق در همه مراحل زندگی را دارد. 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱