برگزاری رویدادهای فصلی، تحولی عظیم در جامعه‌الزهرا(س) است

مناظره 1

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: رویداد آموزشی باعث ایجاد ذوق و انگیزه و شناسایی استعدادهای نهفته طلاب و اساتید در زمینه مسائل آموزشی شد.

به گزارش روابط عمومی، رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور 110 نفر از اساتید و طلاب این مؤسسه علمی حوزوی به مدت سه روز برگزار شد.

در این رویداد، سه موضوع «آسیب‌شناسی روش‌های مطالعه»، «سرفصل نویسی» و «تدوین متون درسی» مورد بررسی قرار گرفت و گروه‌های شرکت‌کنندگان و ارزیابان این گروه‌ها به بحث و مناظره پرداختند.

در این رویداد که 12 نفر از اساتید حوزه به عنوان ارزیاب حضور داشتند و به داوری موضوعات مطرح شده پرداختند، در مجموع نسبت به برگزاری رویداد در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدگاه مثبتی داشتند و این برنامه را سرآغاز تحولی نوین در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانستند.

با توجه به اینکه رویدادهای فصلی برای نخستین بار در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرایی می‌شوند، نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اساتید و طلاب شرکت‌کننده در این رویداد دریافت شد که جهت تقویت نقاط مثبت، رفع نقاط ضعف و همچنین اجرای بهتر رویداد در سال‌های آینده مؤثر خواهد بود.

استمرار برگزاری رویدادها و مناظرات باعث پویایی در مجموعه می‌شود

خانم سمیه سلطانی تیرانی، استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در رویداد آموزشی با موضوع «سرفصل نویسی» حضور یافته بود، برگزاری رویدادها را تحولی عظیم در مجموعه دانست و تصریح کرد: این رویداد از غنای علمی بالایی برخوردار بود.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه استمرار برگزاری این رویدادها و مناظرات باعث پویایی در مجموعه می‌شود، گفت: رویداد آموزشی با موضوعات «تدوین متون» و «سرفصل نویسی» از حیث محتوایی و آموزشی ابزاری جهت مهارت آموزی بود.

سلطانی تیرانی بیان داشت: رویداد آموزشی باعث ایجاد ذوق و انگیزه و شناسایی استعدادهای نهفته طلاب و اساتید در زمینه مسائل آموزشی شد.

شور و نشاط علمی و رقابت سالم در رویداد آموزشی

خانم زهرا صاحبی طلبه سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در رویداد آموزشی با موضوع «آسیب‌شناسی روش‌های مطالعه» شرکت کرده بود، ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد با وجود اشکالات کوچک، که به علت جدید بودن طرح، طبیعی است، اما شور و نشاط علمی و رقابت سالم و دوستانه ای برقرار شد و دغدغه مطالعات علمی و دقیق را برای ما به وجود آورد.

وی افزود: حضور در رویداد آموزشی، اعتماد به نفس ما را برای ادامه در این مسیر ارزشمند تقویت کرد تا ان‌شاءالله در فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی گام‌های محکم برداریم.

زمان‌مند بودن رویداد آموزشی، مدیریت بحران را به ما آموخت

خانم زهرا دلاوری پاریزی، استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در رویداد آموزشی «سرفصل نویسی» حضور یافته بود، ضمن رضایتمندی از نحوه اجرا و داوری ارزیابان رویداد، اظهار داشت: دفتر تهیه و تدوین متون درسی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه موضوعی که در این رویداد مورد بحث قرار داد، یک نگاه جدی به مسئله داشت.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پیشنهاد داد انتخاب سرفصل‌ها به عهده اساتید شرکت‌کننده باشد و در ادامه با بیان اینکه زمان ارائه و نقد مباحث در رویداد بسیار کم بود، گفت: البته زمان‌مند بودن این رویداد، مدیریت بحران را به ما آموخت.

ادامه دارد....

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱