فراخوان ثبت نام مبلغ جهت فعالیت در پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد

فراخوان ثبت نام مبلغ پایگاه های بسیج

فراخوان ثبت نام مبلغ جهت فعالیت در پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با احد خبر، عنوان کرد: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مبلغان علاقه‌مند به همکاری تبلیغی در پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به عنوان سرگروه و مربی حلقه‌های معرفتی ثبت نام به عمل می‌آورد.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شرایط پذیرش در این فعالیت را داشتن سابقه تبلیغی، علاقه‌مندی به همکاری با بسیج و امور مساجد و دارا بودن روحیه انقلابی جهادی و آتش به اختیار بودن ذکر کرد.

وی همچنین به مزایای این همکاری اشاره کرد و گفت: عضویت در شبکه مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برخورداری از امتیاز استفاده از دوره‌های آموزشی و مهارتی هدفمند،کاربردی و تخصصی، برخورداری از امتیاز شرکت در برنامه‌های جذب و اعزام مانند مبلغان دانش‌آموزی، مبلغان عمومی وتخصصی از جمله مزایای این همکاری است.

وی اضافه کرد: احتساب سابقه تبلیغی در اداره مبلغان، تشکیل، تکمیل و فعال شدن پرونده تبلیغی، امکان صدور سابقه تبلیغی برای مبلغ جهت ارائه به سایر مراکز از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اولویت به کارگیری در سایر طرح ها و برنامه های فرهنگی تبلیغی استان و تشکیل پرونده و فعال شدن کد در مرکز خدمات از دیگر مزایای این همکاری است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام برای همکاری می‌توانند به سایت https://survey.porsline.ir/s/9kCZco4r مراجعه کنند.

همچنین کانال مبلغان شمیم به نشانی https://eitaa.com/joinchat/164560910C641293389e در پیام رسان ایتا فعال است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱