فراخوان ثبت نام سومین گروه کنشگران طلاب جامعه‌الزهرا(س)

کنشگران فضای مجازی

فراخوان ثبت نام سومین گروه کنشگران درون‌مرزی و برون‌مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره اول و دوم کنشگری و درخواست طلاب جهت شرکت در فعالیت‌های کنشگری فضای مجازی، عنوان کرد: سومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: گروه اول کنشگران با شرح وظایف تعریف شده در شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند.

حکمت نیا با بیان اینکه ثبت نام جهت عضویت در این گروه از 28 خرداد آغاز می‌شود، گفت: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir بخش دوره‌ها / سومین گروه کننشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها ) برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط عضویت در این گروه عنوان کرد: طلاب سطح سه و چهار، طلاب سطح دو به شراط گذراندن حداقل 90 واحد درسی و دانش آموختگان همه سطوح تحصیلی مجاز به ثبت نام در این گروه هستند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به مزایای عضویت در گروه کنشگران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیأت علمی کنشگران فضای مجازی از جمله مزایای شرکت در این گروه است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32112093 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱