دعوت از طلاب جامعه‌الزهرا(س) برای «کارطلبگی»

دعوت به همکاری 2

اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت در راستای بکارگیری طلاب جاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای پیشبرد امور اجرایی ترم تابستان، اطلاعیه دعوت به همکاری طلبگی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، بیان کرد: این دعوت با هدف بکارگیری و استفاده از ظرفیت طلاب در حال تحصیل جامعه و تحت عنوان «کارطلبگی» برای همکاری با اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان و در نوبت صبح برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به محدود بودن ظرفیت پذیرش کارطلبگی، افزود: طلاب واجد شرایط ثبت نام از 16 تا 20 خرداد، رزومه خود را به ادمین کانال اداره آموزش‌های آزاد و مهارتی ارسال نمایند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت همچنین عنوان کرد: داوطلبان ثبت نام در این طرح، بایستی از طلاب در حال تحصیل جامعه و ساکن قم باشند.

الیاسی، از دیگر شرایط همکاری طلبگی را تسلط به مهارت‌های عمومی رایانه عنوان کرد و گفت: پس از بررسی رزومه طلاب ارجمند با افراد واجد شرایط مصاحبه می‌شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این طرح، تعهدی برای اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت نسبت به جذب یا دعوت به همکاری های آتی ایجاد نخواهد کرد و فعالیت طلاب ارجمند صرفا در قالب «کار طلبگی» خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت به آدرس borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱