مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

برگزاری سلسله رویدادها با رویکرد حل مسئله است

خانم ازناوی

ازناوی، برگزاری رویدادها را آغازی برای تحول در راستای نظام آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: سلسله رویدادها با رویکرد حل مسئله و با حضور و کنشگری بانوان درصدد است به ایجاد شبکه منسجم در مسائل مختلف دست پیدا کند تا به تحولی که مد نظر است، برسیم.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فاطمه ازناوی در سومین روز نخستین رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد، با بیان اینکه بانوان در جریان سازی اتفاق های مهم در تاریخ نقش داشتند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همواره بر تحول نظام آموزش به ویژه جریان تحول حوزه تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد جدید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که از سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است، سلسله رویدادها با رویکرد حل مسئله و با حضور و کنشگری بانوان درصدد است به ایجاد شبکه منسجم در مسائل مختلف دست پیدا کند تا به تحولی که مد نظر است، برسیم.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری رویدادها را آغازی برای تحول در راستای نظام آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: امید است در سطح حوزه های علمیه با رویکرد بانوان و با نیازها و اقتضائات بانوان تراز انقلاب به این هدف دست پیدا کنیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱