تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا(س) مطرح کرد:

آشنایی اساتید و طلاب با نقد سرفصل‌ها در رویداد آموزشی

خانم موسوی ارزیاب رویداد آموزشی

خانم موسوی گفت: اساتید و طلاب در دوره‌های مختلف، نسبت به سرفصل‌ها نقدهایی داشتند، اما با حضور در این رویداد، با روند و فرایند سرفصل‌ها و عناوین درسی آشنا شدند و هم اکنون می دانند نقد سرفصل چه مراحلی را باید بگذراند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سمیه سادات موسوی در حاشیه برگزاری دومین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان داور و ارزیاب حضور داشت، عنوان کرد: این رویداد با توجه به اینکه گام اولیه است، اما گام مثبتی است و امید است منشأ خیرات و برکات باشد.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که بیش از 10 سال سابقه پژوهشگری در این مؤسسه علمی حوزوی را دارد، یادآور شد: اساتید و طلاب در دوره‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، نسبت به سرفصل‌ها نقدهایی داشتند، اما با حضور در این رویداد، با روند و فرایند سرفصل‌ها و عناوین درسی آشنا شدند و هم اکنون می دانند که نقد را به کجا بگویند، نقد سرفصل چه مراحلی را باید بگذراند و نقدهای خود را در مسیر درست هدایت کنند که همه اینها از برکات برگزاری این رویداد است.

موسوی تصریح کرد: شرکت در این رویداد، ذهن‌های اساتید و طلاب را نقشه بندی می‌کند و پیدا کردن مسیر صحیح را به آنان نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: این رویداد در حقیقت یک دوره مهارت افزایی و کاربردی برای شرکت کنندگان تلقی می‌شود که ذهن ها را باز می‌کند و دغدغه‌های جدید را برای طلاب ایجاد می‌کند که می‌دانند از چه مسیری باید به رفع این دغدغه بپردازند.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان اظهار داشت: اساتید و طلاب شرکت کننده در رویداد با فرایند رویداد بیشتر آشنا شدند که امید است رویدادهای بعدی با برنامه ریزی دقیق تر اجرا شود.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱