مدیر تحصیلات عمومی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

گفتمان‌سازی و نشاط علمی در بین طلاب در رویدادهای جامعه الزهرا(س)

غیوربابایی رویداد آموزشی

خانم غیوربابایی گفت: یکی از اهداف رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفتمان‌سازی و نشاط علمی در بین طلاب است که بحمدلله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناظرات و مباحثات به خوبی مشهود است.

به گزارش روابط عمومی، خانم ریحانه غیوربابایی در حاشیه برگزاری رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور جمعی از طلاب سطح دو و با موضوع «آسیب‌شناسی روش‌های مطالعه» در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت ایجاد زمینه مناسب برای ایجاد گفتمان علمی و همچنین قدردانی از مسئولان برگزاری رویداد، عنوان کرد: برگزاری این رویدادها با توجه به اقتضائات بانوان به تحول نظام آموزشی در حوزه کمک خواهد کرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: یکی از اهداف رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفتمان‌سازی و نشاط علمی در بین طلاب است که بحمدلله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناظرات و مباحثات به خوبی مشهود است.

غیوربابایی افزود: استعدادیابی، شبکه‌سازی و سازمان‌دهی طلاب در امر روش‌های مطالعه از دیگر اهداف برگزاری این رویداد بوده است.

وی تصریح کرد: شکوفایی استعدادهای هر انسان به کمیت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد و از طرفی، در مطالعات میدانی مشخص شده که شیوه مطالعه بسیاری از طلاب منطبق بر روش و اصول صحیح مطالعه نیست.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان در پسارویداد، به جمع‌بندی مناسب رسیده و با سازمان‌دهی ظرفیت‌های به دست آمده، نیاز مجموعه از حیث علمی و تخصصی توسط طلاب تأمین شود و حتی در سایر مؤسسات به عنوان اساتید کارگاه‌ها و نشست‌ها و در سایر صحنه‌های علمی حضور پررنگ داشته باشند.

غیوربابایی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان طراحی و برگزاری رویداد، اظهار امیدواری کرد با شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای بانوان و راهبری اساتید، فضای مناسبی برای گفتمان علمی ایجاد و در عرصه‌های علمی و بین المللی الگوهای مناسبی ارائه شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱