فراخوان تکمیل عضویت انجمن هلال احمر جامعه الزهرا (س)

انجمن هلال احمر جامعه الزهرا

طلاب علاقمند و توانمند ساکن قم که مایل به فعالیت در زمینه های امدادی هستند می توانند تا 30 اردیبهشت از طریق سامانه فرهنگی ثبت نام نمایند.

به گزارش روابط عمومی، سیده ربابه داوودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی از تکمیل ظرفیت و عضوگیری انجمن هلال احمر جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال جدید خبر داد.

وی گفت: هلال احمر یک سازمان عام المنفعه است که در داخل کشور فعالیت های امدادی و بشردوستانه انجام می دهد و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران ها خدمات پزشکی، امدادی و بهداشتی ارائه می کند، از این رو حضور طلاب در فعالیت های این نهاد در کنار مردم به هنگام پیشامدها و پس از آن، با استعانت از آموزه های دینی، احیاگر روح زندگی در مردم و تسکین آلام آسیب دیدگان می باشد که نتایج بسیار خوبی را در کاهش تأثیرات حوادث به دنبال دارد. 

مدیر کل امور فرهنگی افزود: با توجه به لزوم بهره گیری از مهارت های خاص طلاب در جهت ارتقاء سطح خدمات اجتماعی مطلوب و موثر، طلاب علاقمند و توانمند ساکن قم که مایل به فعالیت در زمینه های امدادی هستند می توانند تا 30 اردیبهشت از طریق سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login  ثبت نام نمایند. پس ازپایان ثبت نام، با برگزاری مجمع عمومی، انجمن تشکیل و اعضای شورای مرکزی آن انتخاب خواهند شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱