تعاملات ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با جامعه الزهرا توسعه می‌یابد

ستاد همکاری ها

در نشست مشترک دبیر ستاد همکاری‌ها و مدیر جامعه الزهرا(س)، زمینه توسعه همکاری‌های فی‌مابین بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام حمیدنیکزاد، دبیرستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حضور در جامعه الزهرا(س) و بازدید از بخش های مختلف این مرکز آموزشی بین المللی در نشست مشترک با سرکار خانم سیده زهره برقعی و برخی معاونان و مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار سرکار خانم برقعی، ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب حجت الاسلام نیکزاد به دبیری ستاد همکاریها، گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام ارائه داد و  اظهار داشت: این مرکز علمی و آموزشی بین المللی با برخورداری از بخش های علمی متنوع و متعدد نسبت به ارتقای سطح علمی و دانشی خانواده بزرگ جامعه الزهرا(س) از مهد تا مقاطع عالی تحصیلی برنامه ریزی مدونی دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد اظهار داشت: در بازدیدی که صورت گرفت با بخشی از ظرفیت های عظیم علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی این مجموعه آشنا شدم و رجا واثق دارم از ظرفیت بی‌بدیل جامعه الزهرا(س) می توان برای نشر معارف اهل بیت(ع) در جهان استفاده کرد.

دبیر ستاد همکاری ها اظهار کرد: یکی از توفیقات این ستاد افزایش تعداد رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سه رشته به هشت رشته به منظور استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران، برادران و جامعه الزهرا(س) در آموزش و پرورش بوده است.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به نیاز سیستم آموزشی کشور به رشته های تعلیم و تربیت، برنامه ریزی آموزشی، پرورشی و فرهنگی افزود: اگر در برنامه های تحولی خود به سمت رشته های متناسب با نیاز آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی متناظر با نیازهای سیستم آموزشی کشور پیش بروید بدون تردید تعاملات متقن و ارزشمندی رقم خواهد خورد.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱