پیام تسلیت رئیس هیأت امنای جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی

آیت الله صافی گلپایگانی 3

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اهمیت آثار علمی فراوان حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی و جایگاه رفیع ایشان در تولید علم و دانش و سنگربانی از معارف اهل بیت سلام‌الله‌علیهم و پاسخگویی به شبهات، تصریح کرد: طهارت نفس و صفای باطن و اخلاص و پشتیبانی از انقلاب و جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری از حیات نورانی آن مرد بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌عیلها پیامی به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

موت العالم مصیبه لاتجبر و ثلمه لاتسد و هو نجم طمس و موت قبیله ایسر من موت عالم

ارتحال شیخ الفقهاء، مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه مصیبت و غم بزرگی بر جان حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران و شیعیان جهان نشاند.

فقدان این شخصیت برجسته و وارسته که عمر بابرکت خود را برای خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌صلوات‌الله و مردم عزیز بذل کرد، خللی جبران‌ناپذیر است.

آثار فراوان و پرقیمت و عمیق علمی آن فقیه فرهیخته، جایگاه بلند ایشان در تولید علم و دانش و سنگربانی از معارف اهل بیت سلام‌الله‌علیهم و پاسخگویی به شبهات را به روشنی نشان می‌دهد.

طهارت نفس و صفای باطن و اخلاص و پشتیبانی از انقلاب و جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری از حیات نورانی آن مرد بزرگ است.

اینجانب و اعضای محترم هیأت امناء و مؤسسه فخیمه جامعه الزهرا علیهاالسلام فقدان این مرجع بزرگوار را به حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی، مراجع عظام دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، بیت معظم آن عالم بصیر، بیت مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی و دیگر بیوت وابسته به ویژه حضرات، آقازادگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

سید حسن ربانی

رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌عیلها

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱