برگزاری نشست هم اندیشی دانش پژوهان سطح 4 حکمت متعالیه

هم اندیشی با مدیر گروه فلسفه

دانش پژوهان سطح 4 حکمت متعالیه در نشست هم اندیشی با مدیر گروه فلسفه اسلامی، دغدغه های آموزشی، پژوهشی و تربیتی خود را مطرح و پیگیری کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، نشست هم اندیشی دانش پژوهان سطح 4 حکمت متعالیه از سوی گروه علمی فلسفه اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین دكتر مجيد ابوالقاسم زاده، مدير گروه فلسفه با خوشامدگويي به حاضران و قدردانی از آنها به دلیل پیگیری دغدغه های علمی و آموزشی گفت: فلسفه هم زمینه‌های تفکر و شکوفایی اندیشه را در انسان به وجود می‌آورد و هم باعث ارتقاء سطح نگاه انسان به موضوعات دیگر اسلامی می‌شود.

وی اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت فلسفه تا حدی است که آن را فقه اکبر نامیدند و مرکز آن را حوزه های علمیه خواندند، این مساله ضرورت ایجاد رشته فلسفه اسلامی را ایجاب می کند.

در ادامه طلاب سطح چهار رشته فلسفه اسلامی دغدغه ها، مطالبات، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مسائل آموزشي، پژوهشي و تربيتي بیان و  سوالات خود را درباره موضوعاتی چون اساتيد، عناوين درسي و سرفصل ها، تدوین رساله سطح 4، دغدغه هاي شغلي نظير تدريس و تبليغ تخصصي مطرح کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱