آغاز ثبت نام دوره مهارت‌های عمومی مبلغان «طرح شمیم»

طرح شمیم مبلغان عمومی

ثبت نام دوره مهارت‌های عمومی مبلغان «طرح شمیم عمومی» فرصتی ویژه برای مبلغان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: ثبت نام در دوره مهارت‌های عمومی مبلغان «طرح شمیم عمومی» از سوی امور مبلغان اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  آغاز شده است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این دوره فرصتی ویژه برای مبلغان علاقه‌مند به تبلیغ در مناسبت‌های تبلیغی از جمله ماه های رجب، شعبان، رمضان و غیره است و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با کلاس‌های مهارت مدح و رثاء، مهارت ارتباطی، مهارت سخنوری دینی، کارورزی مهارت کلاسداری، مهارت رسانه، بیان احکام تخصصی بانوان، مهارت پاسخگویی و روش بیان احکام آشنا می‌شوند.

بهرامی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند تا 30 دی برای ثبت نام اقدام کنند، اما با توجه به محدودیت ثبت نام، اولويت پذيرش با كساني خواهد بود كه زودتر ثبت نام نمايند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: این دوره از 16 بهمن 1400 به صورت مجازی وآنلاین برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱