از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود؛

مسابقه پنج مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها»

کتاب نقش و رسالت زن  1

معاون فرهنگی تبلیغی از برگزاری مسابقه پنج مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» به مناسبت سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: مسابقه پنج مرحله‌ای «رسالت بی انتها» از سوی اداره کل امور فرهنگی ویژه اساتید، بانوان طلبه، مبلغان، دانش‌آموختگان و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: در نخستین مرحله از مسابقات «رسالت بی انتها»، جلد اول کتاب «نقش و رسالت زن» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در نظر گرفته شده که به موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی اسلامی ایرانی پرداخته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: این کتاب در پنج فصل عفت و حیا، روابط زن و مرد، حجاب و پوشش، کشف حجاب و بی‌بند و باری و روش برخورد با بی‌بند و باری نگاشته شده است.

وی به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره اهمیت حجاب و عفاف اشاره کرد که فرمودند: «ما که روی حجاب این‌قدر مقیدیم، به خاطر این است که حفظ حجاب به زن کمک می‌کند تا بتواند به آن رتبه‌ی معنوی عالی خود برسد و دچار لغزش نشود. ما از دنیای غرب که زن را در طول دوره‌های گذشته تا به امروز، این‌قدر تحقیر کرده است، طلبکاریم».

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه فرصت مطالعه برای شرکت در این آزمون تا 24 مردادماه است، گفت: این آزمون، 25 تا 27 مردادماه به صورت تستی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: آزمون اساتید، کارمندان خواهر، مبلغان و دانش‌آموختگان ساکن استان قم روز 27 مردادماه به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، طلاب جاری نیز به صورت آنلاین و از طریق سامانه دانش پژوهان، آیکون آزمون می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل امور فرهنگی، 7 شهریورماه همزمان با عید سعید غدیر خم به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، تأکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزش‌های زن مسلمان به عنوان برترین مشخصه به جهانیان و بررسی نَسخ حیا و عفاف و عصمت زنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی همچنین، ضرورت تبیین حدود روابط زن و مرد از نظر اسلام و بررسی مبحث عفاف به عنوان رکن اصلی دفاع از زن مسلمان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

راه‌های ارتباطی جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره 02532112426 امکان‌پذیر است.
جهت دریافت فایل پی‌دی‌اف کتاب «نقش و رسالت زن 1» این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱