از سوی آموزشگاه تخصصی قرآن هدی اعلام شد:

فراخوان شرکت در دوره تربیت مربی جامع قرآن کریم

آموزشگاه قرآن هدی - Copy

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در این آموزشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم رسل کرباسی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: آموزشگاه تخصصی قرآن هدی به عنوان نخستین آموزشگاه جامع قرآن کریم در قم است که برنامه های قرآنی متنوعی در طول سال اجرا می کند.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی افزود: نهمین دوره تربیت مربی جامع قرآن کریم ویژه ویژه طلاب، معلمان قرآن و فعالان قرآنی برگزار می شود که در دو مرحله عمومی و تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

کرباسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 23 آبان ماه اعلام کرد و گفت: آزمون ورودی دوره در تاریخ 28 آبان ماه برگزار می شود و آغاز دوره از هفته اول آذرماه خواهد بود.

وی یادآور شد: دوره عمومی تربیت مربی قرآن کریم در 90 جلسه تشکیل می شود که عناوین مهم این دوره، کارگاه تجوید، آموزش روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی، آموزش مفاهیم قرآن و مهارت‌های کلاس‌داری است.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی تصریح کرد: دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کریم در 64 جلسه تشکیل می شود و نفرات ممتاز دوره عمومی می توانند به دوره تخصصی راه یابند.

کرباسی افزود: آموزش روش تدریس، آموزش مفاهیم قرآن به کودکان، مبانی و اصول کار با کودکان اعم از بازی، سرگرمی، اوریگامی، بادکنک ماری و غیره مهم ترین عناوین دوره تخصصی است.

وی بیان داشت: شرکت کنندگان این دوره می توانند از امتیازات این دوره شامل دریافت مدرک معتبر پایان دوره، حضور اساتید مجرب قرآنی و اعزام فراگیران ممتاز به مراکز قرآنی جهت تدریس بهره‌مند شوند.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی یادآور شد: طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای شرکت در این دوره از تخفیف 30 تا 50 درصدی برخوردار هستند.

کرباسی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به دبستان دوره دوم ساختمان مجتمع آموزشی تربیتی هدی واقع در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن‌های 32112171 و 32903408 همه روزه از ساعت 8 تا 12 آماده پاسخگویی است.

آموزشگاه قرآن هدی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱