حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در مراسم تجلیل از بانوان طلبه جهادی:

طلاب جهادگر خاطره جبهه‌ها را تازه کردند

حجت الاسلام مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به جانفشانی طلاب جهادی، بیان کرد: طلاب جهادی خاطره جبهه‌ها را تازه کردند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی در مراسم تجلیل از بانوان طلبه جهادی که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در قم برگزار شد، با تبریک به جهادگران به خاطر دفاع از آبروی روحانیت آن‌ هم در دورانی که روحانیت مورد هجوم قرار می‌گیرد، بیان کرد: حضور طلبه‌ها در تمامی مشکلات کشور از جمله سیل و زلزله و اکنون هم شیوع ویروس کرونا همواره مشهود بوده است که انسان را یاد جهادگران جبهه می‌اندازد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با تعریف خاطرات تأثیرگذار دوران دفاع مقدس، گفت: از جهادگران آن زمان می‌توان به سنگرساز‌ها و خنثی‌کنندگان «مین» اشاره کرد، چون درست زمانی که باید پناه می‌گرفتند، در میدان جنگ مشغول ساخت خاکریز برای سربازها و خنثی کردن مین‌ها بودند و افراد با دیدن این‌ها بیشتر برای جنگ روحیه می‌گرفتند؛ حال حکایت جهادگران عرصه کرونا نیز مشابه همان افراد است که سبب یادآوری آن‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی ابراز کرد: در دوران شیوع این ویروس، عده‌ای ماسک احتکار کردند، برخی ثروت‌اندوزی و بعضی خودشان را کنار کشیدند تا جانشان را حفظ کنند، اما جهادگران این کار را نکردند چون این سفارش و منطق اسلام و مسلمان است.

وی ادامه داد: منطق اسلام می‌گوید که اگر یک نفر را زنده کنی یا نجات دهی مثل این است که جمعیتی را زنده کرده‌ای که این منطق هیچ کجا مشابهی ندارد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به روایاتی در خصوص کمک به همنوعان، اظهار کرد: ان‌شاءالله که همینطور خالصانه فعالیت‌ها تا پایان ویروس کرونا ادامه داشته باشد و آمادگیمان را از دست ندهیم تا در زمان ظهور امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف نیز سرباز ایشان باشیم و به یاری ایشان بشتابیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱