معاون فرهنگی تبلیغی اعلام کرد:

آغاز ثبت نام دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از فراخوان ثبت نام در پنجمین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: پنجمین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان از سوی اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: این دوره ویژه مبلغان فارغ‌التحصیل سطح دو جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با معدل بالای 18 است که دارای سابقه تبلیغی و توانمندی کار با کودکان و نوجوانان باشند که در این راستا، مبلغان طرح امین و انس و معرفت در اولویت هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، برگزاری آزمون عملی و مصاحبه را از دیگر شرایط پذیرش مبلغان در این دوره برشمرد و افزود: این دوره در دو ترم روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 تا 18 در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره، مهارت ارتباط‌گیری با کودکان و نوجوانان را فرا می‌گیرند و پس از موفقیت در دوره و قبولی در آزمون‌های علمی و مهارتی، گواهینامه معتبر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی به مباحث ارائه شده در دوره اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی چون روش کلاس‌داری، طراحی و نقاشی، مبانی تعلیم و تربیت، خوشنویسی، روان‌شناسی، مهارت‌های تدریس، ادبیات کودک و نوجوان (شعر و قصه)، روش بیان احکام و مهدویت، تکنولوژی آموزش، سواد رسانه، مفاهیم قرآنی، اوریگامی (کاغذ و برش) و غیره آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، زمان ثبت نام در این دوره را از 22 تا 27 شهریورماه اعلام کرد و گفت: کلاس‌های این دوره از روز شنبه 7 مهرماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن 32112431 اقدام کنند.

دوره تربیت مربی کودک

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱