مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی تأکید کرد؛

نگاه هم‌طراز به رشد علمی و معنوی طلاب

آموزشگاه امام رضا علیه السلام

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی بر نگاه هم‌طراز به رشد علمی و معنوی طلاب تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب با توجه به شرایط کنونی و اقتضائات جامعه امروز در مباحث اخلاقی و تربیتی شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فتح‌الله زاده، مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه حدود 500 طلبه در مقطع سطح3  و سطح 4 در دو گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآنی در این مرکز مشغول تحصیل هستند، گفت: طلاب در مقطع سطح 3 با گذراندن 106 واحد درسی و در مقطع سطح 4 با گذراندن60 واحد درسی و تدوین پایان‌نامه در سطح3 و رساله علمی در سطح 4 فارغ التحصیل می‌شوند.   

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار جدی، تلاش بر هم‌طرازی فعالیت‌های فرهنگی تربیتی با پیشرفت‌های علمی آموزشی است، اظهار داشت: در این راستا ارتباط مستمر با طلاب به‌عنوان یکی از راهکارهای دستیابی به نیازهای تربیتی و معنوی همیشه مدنظر بوده، تا بتوان با شناخت آسیب‌ها و موانع، برنامه‌ریزی تربیتی مناسب انجام داد.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی خاطرنشان کرد: مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم گیر باید بیش‌ازپیش با درک وضعیت موجود و شرایط کنونی طلاب، گام‌های مؤثری در افزایش میزان اثرگذاری تربیتی بردارند تا مجموعه روز به ‌روز در انجام رسالت ترویج آموزه‌های دینی، فراگیرتر عمل کند و شکوفاتر شود.

 

 

 

 

                                                                           

         

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱