فراخوان ثبت‌نام طلاب کنشگر درون‌مرزی و برون‌مرزی در فضای مجازی

فضای مجازی

گروه کنشگران درون‌مرزی و برون‌مرزی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در کنشگری جوامع امروزی عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی مجازی در سال‌های اخیر زمینه کنشگری را بیش از سایر رسانه‌های موجود فراهم آورده است. به‌گونه‌ای که امروزه در فضای مجازی به نحو پیچیده و شبکه‌ای فرایند کنشگری تعریف می‌شود.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی در ادامه گفت: ازآنجاکه طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در کنشگری در فضای مجازی تأثیرگذار هستند اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی با همکاری مدیران مدارس و مراکز تخصصی تصمیم به تشکیل گروه کنشگران گرفته است تا ضمن آموزش اعضا، میزان و کیفیت تأثیرگذاری آن‌ها در فضای مجازی ارتقا یابد.

وی برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیئت علمی کنشگران فضای مجازی را از مزایای این دوره عنوان کرد.

گفتنی است، طلاب سطح 3 و 4 جامعةالزهراء علیهاالسلام، طلاب سطح 2 به‌شرط گذراندن حداقل 90 واحد درسی و دانش‌آموختگان همه سطوح می‌توانند از 25 آبان ماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir بخش برنامه‌ها/ گروه کنشگران ثبت‌نام کنند و یا در ساعات اداری با شماره 32112093 تماس بگیرند.  

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱