در دیدار معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با مدیر جامعه الزهرا؛

راه های همکاری جامعه الزهرا و مرکز تربیت معلم مبلغ بررسی شد

جلسه مرکز تربیت معلم مبلغ

راه های همکاری و همگرایی جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز تربیت معلم مبلغ در دیدار مدیران و مسئولان این دو نهاد حوزوی مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی تبلیغی در عرصه کودک و نوجوان و وظیفه خطیر حوزه های علمیه در این زمینه گفت: موفقیت مرکز تربیت معلم مبلغ در گرو نظام مندی تصمیمات و فعالیت ها و مشخص شدن سهم سازمان های همکار و مشارکت کننده در این مساله است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: فعالیت در زمینه تبلیغ دانش آموزی کاری اثرگذار، زمان بر و هزینه بر است که می تواند آینده نظام اسلامی را بیمه کند از این رو جامعه الزهرا علیهاالسلام با تمام توان آماده تقویت حضور و فعالیت در این عرصه است.

وی نگاه تخصصی به تبلیغ دانش آموزی در مقاطع سنی مختلف را خواستار شد و بر آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای استفاده از همه ظرفیت های این مجموعه در این راستا تاکید کرد.در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با اشاره به آغاز فعالیت مرکز تربیت معلم مبلغ از سال 1398 با هدف ایجاد آمادگی تدریس برای طلابی که در آزمون ماده 28 آموزش و پرورش قبول می شوند، بیان داشت: آموزش طلاب برای حضور در آموزش و پرورش، انجام کارهای پژوهشی مرتبط با فعالیت معلم مبلغان و ارتباط مستمر با طلاب معلم مبلغ پس از آغاز به کار و تقویت نقش تبلیغی آنها از جمله کارکردهای این مرکز است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ به فعالیت های صورت گرفته برای رسمیت یافتن این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز تربیت معلم مبلغ یه نهاد حوزوی است که زیر نظر مدیریت حوزه فعالیت می کند و همه ارکان آن دارای شئون حوزوی است.

وی در پایان اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف با همه نهادهای حوزه و حوزه های علمیه سراسر کشور تعامل و همکاری خواهیم داشت تا بتوانیم طلاب شایسته و دغدغه مند را برای حضور در آموزش و پرورش و تبلیغ دانش آموزی شناسایی و حمایت کنیم.

عکس خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱