یکصدوسی‌وپنجمین شماره فلصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شد

نامه جامعه 135

صدوسی‌وپنجمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، صدوسي‌وپنجمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» با رویکرد تفسیر و علوم قرآن از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این شماره، مقالاتی با عناوین «بررسی تحلیلی دیدگاه صدرالمتألّهین درباره رابطه «باطن» با «ظاهر» قرآن» نوشته سیدحسین شفیعی دارابی، «نمودهایی از تطوّر معنایی الفاظ قرآن در تفسیر «المیزان»» تألیف نسرین انصاریان و «شرح و تحلیلی بر روایت «اُوتِیتُ الکِتَابَ وَ مِثلَهُ مَعَهُ» به قلم علیرضا فخاری، لیلا ابراهیمی و مهدی درستی در اختیار دانش پژوهان قرار گرفته است.

«گونه‌شناسی سنن تاریخی- اجتماعی در سوره یونس» به کوشش صغری فهیمی، «حوزه معنایی امداد در قرآن؛ میدان معنایی امداد الهی توسط فرشتگان» نوشته طیبه حیدری‌راد و «نقد شبهه مستشرقان در جهانی‌نبودن قرآن بر اساس تفاسیر فریقین» تألیف علیرضا آل بویه و زهره نیک‌پرور از دیگر مقالات مندرج در این شماره نشریه هستند.

فصلنامه علمی تخصصی «نامه جامعه» از اول اردیبهشت سال 1399 با عنوان «مطالعات قرآني نامه جامعه» و رويکرد تفسيري، در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شده و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی، گام مؤثری بردارد. از اين رو پذيراي مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

پژوهشگران می‌توانند آثار خود را با ثبت نام در سامانه http://nj.jz.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱