پیام تبریک هیات امنای جامعه الزهرا به حجت الاسلام والمسلمین ربانی

ربانی

هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ربانی به سمت نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن ربانی خراسانی«دامت توفیقاته»

رئیس محترم هیأت امنای جامعة الزهرا «سلام الله علیها»

با سلام و تحیت

اعتماد دیرپا، مستمر و مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در انتصابات متوالی جنابعالی و مسئولیت‌های گوناگون که بحمدالله در هرکدام، توفیقات چشمگیری را داشته اید؛ و این‌بار، انتصاب شایسته شما به عنوان "نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی" بیانگر توانمندی بالا و شایستگی فوق‌العاده و اخلاص کم نظیر حضرتعالی است که صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رجاء واثق دارد، این انتصاب مبارک نیز چونان گذشته و به پشتوانه روحیه جهادی، انقلابی و خستگی ‌ناپذیری توأم با سوابق ارزشمندتان در وفاداری به عهدی که با امام عظیم الشأن«قدس سره» و آرمان‌‌های بلند آن مرد الهی داشته‌اید و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای داهیانه حکیم بی‌همتای انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، فصل جدیدی از نقش آفرینی های پر ارج در آن حوزه خواهید گشود و اتفاقاتی مبارک را رقم خواهید زد.

طول عمر قرین عزت و سلامت و توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداه» از خداوند متعال خواهانیم.

هیأت امنا و دبیرخانه هیأت امنای جامعه الزهرا سلام الله علیها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱