برگزاری نخستین دوره سواد رسانه ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س)

سواد رسانه ویژه طلاب غیرحضوری

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره سواد رسانه در مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان آموزش مجازی وغیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: این دوره با عنوان «مبانی سواد رسانه» به مدت 4 ساعت در هفته، در بازه زمانی 17 مرداد تا 30شهریور برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام متذکر شد: پس از پایان دوره، شرکت کنندگان باید در آزمون کتبی شرکت کنند که درصورت قبولی، طلاب به مرحله بعد وارد می‌شوند.

حکمت نیا در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت حضور طلاب در دوره سواد رسانه و به دست آوردن حد نصاب نمرات، مدرک مشترک با امضای دوجانبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانشکده صدا و سیما صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان مرکز آموزش مجازی وغیرحضوری می‌توانند در بازده زمانی 20تا 30 تیر با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها (دوره سواد رسانه مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری) ثبت نام کنند.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: دوره «مبانی سواد رسانه» با توجه به اقتضائات طلاب مدارس و مراکز تخصصی و طبق سیاستگذاری‌های کارگروه رسانه در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

حکمت نیا تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

متقاضیان محترم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 8 تا 12 با شماره  02532112309تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱