از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

فراخوان شرکت در دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم

دوره تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن

دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم در دو سطح مقدماتی و تکمیلی از سوی اداره کل امور تربیتی معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قران کریم به همت اداره قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی بر این امر مهم، دوره‌ تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم در دو سطح مقدماتی و تکمیلی فراخوان شده است.

حسینی افزود: در این فراخوان، بانوان طلبه می‌توانند جهت شرکت در این دوره ابتدا در دوره مقدماتی و سپس در دوره تکمیلی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، روش برداشت از قرآن مجید، روش‌های دسته‌بندی آیات قرآن کریم، مهارت انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان و غیره برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا 10 تیر و شروع دوره از 15 تیر خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: ثبت نام در دوره‌های عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبین ارسال می‌شود که لازم است طلاب محترم کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاه کنند.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: تشکیل این دوره، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حسینی عنوان کرد: طلابی که دوره مقدماتی را گذرانده اند جهت تکمیل دوره می‌توانند در دوره تکمیلی شرکت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت 8 تا12 با شماره تلفن‌های 32112436، 32112088 و 32112548 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱