اطلاعیه تعویق زمان آزمون ورودی سطح ۴ و دوره عالی فقه و اصول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول

آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی 1401-1400 به زمان دیگری موکول می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی  سطح 4 و دوره عالی فقه و اصول برای سال تحصیلی 1401-1400 می‌رساند؛ با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 برگزار نمی‌شود.

براساس این گزارش، زمان برگزاری این آزمون متعاقبا به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد».  

در جامعه الزهرا علیهاالسلام، پنج رشته تحصیلی سطح چهار شامل «تفسیر تطبیقی»، «علوم و معارف قرآن»، «فقه خانواده»، «کلام اسلامی» و «حکمت متعالیه» ارائه می‌شود.

طلاب سطوح سه و چهار در مراکز تخصصی «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «فلسفه و کلام اسلامی»، «اخلاق و تربیت اسلامی»، «ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان» و مرکز تخصصی «طلاب غیرایرانی» مشغول به تحصیل هستند.

دوره عالی فقه و اصول نیز به عنوان چهارمين مقطع تحصیلی در جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه داوطلبان دارای مدرک سطح چهار حوزه‌های علمیه در رشته فقه و اصول و یا گرایش فقه خانواده (از جامعه الزهرا علیهاالسلام یا مراکز مدیریت قم و خراسان) است.

دوره عالی فقه و اصول در راستای اهداف عالیه جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده است و بانوان طلبه در این دوره، علاوه بر توانایی لازم، شرایط تمحّض در مباحث علمی و رسیدن به مرحله اجتهاد را پیدا می‌کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱