آغاز هجدهمین دوره آموزشی مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) در زمستان 99

دوره های آموزشی مهارتی فرهنگی

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز برگزاری هجدهمین دوره آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با ارائه 35 رشته کاربردی و حضور 600 فراگیر در این دوره‌ها به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز هجدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: دوره آموزشی زمستانه، از تاریخ 25 بهمن آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: ثبت‌نام سومین ترم مجازی اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با استقبال بی‌نظیر فراگیران روبه‌رو شد.

قاسمی زادیان افزود: تعداد فراگیران این ترم، نسبت به دوره پاییز99، رشد صد درصدی داشتند و حدود 600 نفر از علاقه‌مندان در دوره زمستان ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: دوره زمستان99 در قالب 35 رشته کاربردی و با حضور 600 نفر از فراگیران خلاّق و فعال، به صورت مجازی در حال برگزاری است و تا پایان فصل بهار سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال https://eitaa.com/edare_amf در جریان به روزترین خبرهای مهارتی فرهنگی قرار بگیرند.

قاسمی زادیان افزود: جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره‌های 32112332 تماس بگیرید و یا با ارسال پیام به  شناسه کاربری amozeshhaymaharati@ در پیام‌رسان ایتا، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱