برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی دانش‌آموختگان بین‌الملل

دستجرد

اردوی فرهنگی تفریحی دانش‌آموختگان بین‌الملل با حضور 61 نفر از دانش‌آموختگان فعال به همراه فرزندانشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و روز مشارکت اجتماعی، اردوی فرهنگی تفریحی دانش‌آموختگان بین‌الملل از سوی اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل اداره کل هماهنگی طلاب غیر ایرانی برگزار شد.

در این برنامه، 61 نفر از دانش‌آموختگان فعال بین‌الملل به همراه فرزندانشان در اردوگاه کوثر دستجرد حضور یافتند و از برنامه های فرهنگی، تربیتی و تفریحی بهره‌مند شدند.

تشويق و تجديد روحيه ی مبلغان و دانش آموختگان فعال و تمرین مشارکت اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این اردو بود.

در این اردو، کارگاه الگوپذيری از سبک زندگی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با محورهای الگوپذیری از ساده‌زیستی حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها و مقابله با تجمل‌گرایی، شیوه همسرداری، احترام متقابل زوجین، فرزندآوری؛ تضمین سلامت جسمی و روحی، اصول و مبانی تربیت دینی برگزار شد.

نشست صمیمانه با مبلغان و دانش‌آموختگان از دیگر برنامه‌های این اردو بود که به موضوعات اساس زندگی طلبگی و چگونگی حفظ هویت طلبگی، فرزندپروری، تحصیلات فرزندان دانشگاه یا حوزه؟ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اصلی طلاب در جامعه کنونی و اصول رسیدن به نشاط جسمی و روحی پرداخته شد.

در این اردو سرکار خانم عابدی، استاد جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشت و بانوان بین‌الملل را در برنامه‌های مختلف اردو همراهی کرد.

علاوه بر کارگاه و نشست، مشاوره و برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای دانش‌آموختگان و فرزندانشان برگزار شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱