از سوی مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) ارائه شد:

نکاتی برای تقویت روابط خانوادگی

مرکز مشاوره جامعه الزهرا

مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام، جزوه «نکاتی برای تقویت روابط خانوادگی» را برای مطالعه بانوان طلبه و علاقه مندان به این مبحث ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جزوه ای با موضوع «نکاتی برای تقویت روابط خانوادگی» از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این جزوه، 42 نکته به صورت خلاصه جهت کاهش تنش در خانواده و جلب توجه همسر ارائه شده است که علاقه مندان می‌توانند از این نکات استفاده کنند.

مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت تخصصی و در ۱۰  سطح و حیطه مشاوره‌ای خدمت‌رسانی می‌کند که مشاوره خانواده از جمله بخش‌های این مرکز است.

مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ابتدای سال تا کنون و به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده‌ها، جزواتی با موضوعات «اصول مواجهه با فضای مجازی در خانواده با استفاده از آموزه‌های دینی»، «شیوه‌های تشویق نوجوانان به مطالعه» و «ده گام اساسی تا رسیدن به صبر جمیل» و «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا» و «فلسفه امتحان‌های الهی، توبه و بازگشت به سوی خدا است»، «مثبت اندیشی در قرآن کریم» و «مهارت همدلی» و انواع خانواده ها از نظر تربيت فرزندان» منتشر کرده است.

42 نکته جهت کاهش تنش در خانواده و جلب توجه همسر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱