مدیر کل دفتر همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه مذاهب اسلامی:

امروز، تمام دنیا نیاز به آموزه مهدویت دارند

جهانگیری سهروردی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانگیری سهروردی با بیان اینکه امروز، تمام دنیا نیاز به آموزه مهدویت دارند، گفت: نگاهی که شیعه به آینده تاریخ دارد، هیچ یک از مذاهب و مکاتب دنیا چنین نگاهی ندارند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یحیی جهانگیری سهروردی مدیر کل دفتر همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه مذاهب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی جمعی از بانوان فدراسیون شیعیان اثنی عشری خوجه با ملیت‌های مختلف به زبان انگلیسی برای شرکت‌کنندگان سخنرانی کرد.

این مبلغ بین‌المللی حوزه در این مراسم به موضوع مهدویت اشاره کرد و با بیان اینکه مهدویت یکی از آموزه‌های اسلامی است، اظهار داشت: نگاهی که شیعه به آینده تاریخ دارد، هیچ یک از مذاهب و مکاتب دنیا چنین نگاهی ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانگیری سهروردی افزود: اگر مکاتب درباره آینده ادیان صحبت کردند، به صورت مبهم، کلی و بدون نقشه راه است، اما شیعه درباره آینده به طور دقیق سخن گفته و حتی اسم و شاخصه های آن حکومت را بیان کرده است .

وی با تصریح بر اینکه شما بانوان به عنوان سفیران مهدویت از کشورهای مختلف هستید، افزود: این آموزه‌ها تنها متعلق به شیعیان نیست، بلکه امروز، تمام دنیا نیاز به آموزه مهدویت دارند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: دنیا امروز از همه «ایسم»‌ها خسته است و به دنبال «ایسمی» است که دست بشریت را بگیرد و به سرمنزل مقصود برساند و این «ایسم» در «مهدی‌ایسم» باید پیدا شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانگیری سهروردی در پایان به تبیین رسالت بانوان در معرفی مهدویت و اینکه چگونه می توان آموزه‌های مهدویت را در خارج از کشور معرفی کرد، پرداخت و پس از آن به پرسش‌های حضار پاسخ داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱