تمدید مهلت ثبت نام دومین دوره تخصصی تربیت مشاور تا 27 تیرماه

تربیت مشاور

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از مهلت ثبت نام دومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور تا 27 تیرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری طرح تربیت مشاور در این مرکز علمی اظهار داشت: طرح تربیت مشاور با رویکردهای علمی و اسلامی از سال گذشته در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا و نخستین دوره آن با حضور ۲۲ نفر از خواهران طلبه برگزار شد.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه فراخوان نخستین دوره تربیت مشاور در چهار گرایش مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی بود، اظهار داشت: در دومین دوره تربیت مشاور، دو گرایش مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی درباره شرایط شرکت در این دوره تخصصی بیان داشت: دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی و یا احراز صلاحیت برای شاغلین به تدوین پایان‌نامه سطح سه این رشته یا داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مشاوره برای طلاب سطح دو؛ حداقل ۲۵ حداکثر ۵۰ سال سن؛ احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی و علمی؛ علاقه‌مندی به امر مشاوره، تعهد به خدمت در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به مدت سه سال و تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره از شرایط ثبت نام در این دوره است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا روز چهارشنبه 27 تیرماه تمدید شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به صورت حضوری از ساعت ۸ الی۱۲ به مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این دوره در سه ترم متوالی برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌های این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از اول مهرماه تشکیل می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها درباره امتیازات این دوره بیان داشت: اعطای گواهی پایان دوره، اولویت برای همکاری با مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، معرفی به سایر مراکز مشاوره حوزوی و غیرحوزوی و همچنین اولویت در پذیرش سطح چهار در رشته‌های مشاوره و تعلیم و تربیت اسلامی بخشی از امتیازات این دوره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۶۷ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱