ششمین توصیه مطالعه‌ای مرکز مشاوره جامعه الزهرا (س) در روزهای کرونایی

قرآن کریم

مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام مقاله «نقش مثبت اندیشی در حل مسائل زندگی با تأکید بر آیات قرآن کریم و روایات» را برای مطالعه مخاطبان در شرایط بحران کرونا توصیه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت تقویت بهداشت و سلامت روان و اخلاق افراد جامعه در شرایط خاص بحران کرونا، مقاله «مثبت اندیشی در قرآن کریم» را ارائه کرد.

این مقاله، ششمین موضوع ارائه شده توسط مرکز مشاوره در روزهای کرونایی است که به موضوعات مشاوره‌ای و روانشناختی به ویژه از دیدگاه آیات و روایات اشاره دارند.

مقاله «نقش مثبت اندیشی در حل مسائل زندگی با تأکید بر آیات قرآن کریم و روایات» تألیف صمد عبداللهی عابد و ام‌کلثوم رزمی در دومین شماره دوفصلنامه قرآن در آینه پژوهش، سال 1393 منتشر شده و امروز به دلیل فضای جدید جامعه و ضرورت فرهنگ مثبت‌اندیشی و دوری از منفی‌نگری برای مطالعه مخاطبان توصیه می‌شود.

مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این ایام و به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده ها، جزواتی با موضوعات «اصول مواجهه با فضای مجازی در خانواده با استفاده از آموزه‌های دینی»، «شیوه‌های تشویق نوجوانان به مطالعه» و «ده گام اساسی تا رسیدن به صبر جمیل» و «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا» و «فلسفه امتحان‌های الهی، توبه و بازگشت به سوی خدا است» را نیز برای بهره‌مندی علاقه‌مندان منتشر کرده است.

دانلود مقاله «مثبت اندیشی در قرآن کریم»

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱