اطلاعیه تعطیلات نوروزی جامعه الزهرا

اطلاعیه تعطیلات نوروز

تعطیلات نوروزی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچون سنوات گذشته تا روز 15 فروردین اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین مدنی در نامه ای به معاونان و مدیران، وضعیت تعطیلات نوروزی و آغاز به کار جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال 99 را ابلاغ کرد:

در این نامه آمده است: ضمن عرض خسته نباشید به همه همکاران جامعه الزهرا علیهاالسلام و آرزوی سالی توأم با سلامتی و نیکروزی، بدینوسیله وضعیت آغاز به کار موسسه همچون سنوات گذشته، در سال 1399 به شرح ذیل ابلاغ می شود:

1-  تمام امور اداری در همه بخش ها تا روز 15/1/99 تعطیل است. امور تأسیسات ، نگهبان ها و خوابگاه طلاب غیرایرانی در حد ضرورت توسط معاونت اداری مالی، اداره کل صیانت و مدیر خوابگاه تدبیر خواهد شد.

2-  از تاریخ 5 الی 14 فروردین (8 روز کاری) به صورت مرخصی استحقاقی و تشویقی توأم محسوب می‌شود.

3-  همه پرسنل رسمی در تمام ادارات صف و ستاد موظف هستند در اولین هفته کاری بعد از تعطیلات (16 فروردین) در محل خدمت حضور یابند.

4-  تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی در اولین هفته کاریِ بعد از تعطیلات، تمام خدمات آموزشی و دروس به صورت غیرحضوری ارائه شده و خوابگاه نیز تعطیل خواهد بود.

5-  تمام درب های جامعه الزهراء سلام الله علیها در ایام تعطیل بسته خواهد بود و تردد همکاران، تنها درصورت ضرورت با اعلام قبلی به دفتر معاونت یا هماهنگی با صیانت از درب 1 امکان پذیر خواهد بود.

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهراء علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱