آغاز ثبت نام ترم تابستان ویژه طلاب حضوری دوره عمومی

ترم تابستان

ثبت‌نام ترم تابستان ۹۷ ویژه طلاب حضوری دوره عمومی آغاز شد.

به گزار ش روابط عمومی و بین‌الملل، ثبت نام ترم تابستان ویژه طلاب مدارس علمیه حضوری از امروز 3 تیرماه آغاز شد و تا فردا 4 تیرماه ادامه دارد.

اجرای این طرح به منظور استفاده بهینه بانوان طلبه از فرصت تعطیلات تابستان است و طلاب می‌توانند به صورت مجازی و یا حضوری برای گذراندن ترم تابستانه انتخاب واحد کنند.

بر اساس این گزارش، 17 عنوان درس حضوری و 6 عنوان درس آنلاین برای ارائه در ترم تابستان در نظر گرفته شده است که بانوان طلبه، مجاز به انتخاب حداکثر ۴ واحد درسی هستند.

طلاب روزانه دوره عمومی می‌توانند در کلاس‌های حضوری و آنلاین شرکت کنند، اما طلاب خوابگاهی فقط مجاز به انتخاب واحد دروس آنلاین هستند.

انتخاب واحد از طریق اینترنتی و از طریق سامانه دانش‌پژوهان به آدرس الکترونیکی http://student.jz.ac.ir/strcss/Authenticate.php انجام می‌شود.

طلاب در صورت انتخاب واحد دروس حضوری ملزم به شرکت در کلاس هستند که کلاس‌های این دوره برای تمام طلاب روزانه دوره عمومی در مدرسه علمیه تمام‌وقت روزانه واقع در طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

ترم تابستان طلاب روزانه از ۲۰ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۷ شهریور ادامه دارد، زمان برگزاری امتحانات این ترم، ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه است و امتحانات دروس آنلاین نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش مرکز آموزش مجازی در ترم تابستان ۲۰۰ نفر است، اولویت با طلاب خوابگاهی است که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

ترم تابستان1

برنامه کلاسی ترم تابستان 1397-1398

ترم تابستان-آنلاین

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱