معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

برگزاری جشن میلاد یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)

جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها

جشن میلاد یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و روز مادر با حضور بانوان جامعه الزهرا علیهاالسلام از جمله اساتید، طلاب، دانشجویان دانشکده هدی، دانش آموزان مجتمع هدی و کارمندان به همراه خانواده‌های ایشان (خانم‌ها) در خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک میلاد یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و روز مادر از برگزاری جشن ویژه خواهران خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این مراسم باشکوه به همت اداره کل امور فرهنگی و با مشارکت خوابگاه حضرت خدیجه علیها السلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو عنوان کرد: زمان برگزاری این برنامه شاد روز شنبه 26 بهمن ساعت 15:30 تا 17:30 است و بانوان با حضور در خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام در مراسمی ویژه بانوان، حضور پیدا می‌کنند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در 18 مهر 1377 اشاره کرد که فرمودند: «اختصاص دادن روز ولادت حضرت زهرا علیهاالسلام به روز زن، یعنی جامعه‌ی اسلامی ایران و تمامی مسلمانان جهان که این امر مقدّس را پذیرفته‌اند به همه‌ی جهانیان اعلام می‌کنند که اسوه‌ی ما حضرت زهرا علیهاالسلام است».

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: خانواده بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام از دو جهت نسبت به این بانوی بلند مرتبه عرض ارادت و انجام وظیفه دارند؛ اول اینکه حضرت زهرا علیهاالسلام الگو و اسوه تمام عالمیان است و دوم به خاطر انتساب این مکان مقدس به نام این بانوی گرامی است. بنابراین طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام وظیفه سنگینی نسبت به تبلیغ و ترویج سبک زندگی، اهداف و آرمان‌های حضرت فاطمه زهرا علیها‌السلام در جهان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین برزو از جمله برنامه های متنوع این برنامه را اجرای مدیحه‌سرایی مداحان خانم به همراه بیان نکات سبک زندگی حضرت صدیقه کبری علیها‌السلام، تواشیح، مسابقه و نیز برپایی غرفه عفاف و حجاب، غرفه کتاب، غرفه کودک و غیره برگزار برشمرد.

وی در پایان اظهار داشت: جشن ميلاد پرخيرو برکت دخترگرامي نبي مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و روز مادر در خوابگاه، اختصاص به بانوان جامعه الزهرا علیهاالسلام از جمله اساتید، طلاب، دانشجویان دانشکده هدی، دانش آموزان مجتمع هدی و کارمندان به همراه خانواده‌های ایشان (خانم‌ها) دارد و از همه این بزرگواران جهت حضور پرشور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱