تجمع طلاب خوابگاهی در حمایت از رهبری و اعلام برائت از استکبار جهانی

سردار سلیمانی

تجمع طلاب و دانشجویان خوابگاهی و طنین ندای الله اکبر همراه با عزاداری به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام در محوطه خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و همزمانی این ایام با شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر همرزمانشان تجمع طلاب و دانشجویان خوابگاهی در محوطه خوابگاه برگزار شد.

این برنامه از سوی واحد فرهنگی خوابگاه و با حضور حداکثری طلاب و دانشجویان ایرانی و غیرایرانی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محوطه خوابگاه اجرا شد.

در حاشیه این مراسم، نماز لیلةالدفن برای سردار دل‌ها و همرزمانش اقامه شد و در ادامه طلاب جهت اعلام برائت و بیزاری از استکبار جهانی تجمع کردند.

در این برنامه، بانوان طلبه با ندای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و شعارهای انقلابی، برائت و بیزاری خود را از آمریکا و دیگر دشمنان اسلام  اعلام کردند .

همچنین بیانیه‌ای در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و ولایت فقیه توسط یکی از طلاب خوابگاهی قرائت شد که متن بیانیه به شرح ذیل است :

« بسم الله قاصم الجبارین

این بار با عشقی فزون‌تر به ایران اسلامی و خشمی بیش‌تر از همیشه از استکبار جهانی وبا گام‌هایی استوارتر و قلبی مطمئن‌تر به راهی که آغاز کرده‌ایم اعلام می‌کنیم:

 اینجا جامعه الزهرا علیهاالسلام بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع است؛ دنیا بداند و بشنود؛ در جامعه الزهرا علیهاالسلام، دختران غیور جهان اسلام دست در دست هم، یک‌دل و یک صدا، فدایی ولایتند تا پیام اسلام ناب محمّدی را به عالَمیان برسانند.

آقا جان، در آنچه امر کنید تمام تلاشمان را به‌کار می‌بندیم و تشنه و مشتاق اطاعتیم.

دختران نوعروستان اینجا، خود سربند شهادت به پیشانی همسرانشان بسته‌اند تا از عمق جان آنها را راهیِ دفاع از حریم عمه سادات نمایند.

مادران جامعه‌الزهرایی در کنار تربیت فرزند، دست از علم‌آموزی نکشیده‌اند، لالایی کودکانشان ذکر ظهور است و دغدغه شان تربیت سربازانی مهدی‌یاور.

رهبرا، شما آفریده شده اید برای جاودانه شدن ترس دشمنان و آرام شدن قلب عاشقان. بدانید شور انقلابی ما پا برجاست و ما با یقینی بیشتر از همیشه تا آخرین قطره خونمان هم چون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پای آرمان‌های امام ایستاده ایم و چون گوش به فرمان فرمانده و رهبرمانیم بر جور و جفای عالم صبوری می‌کنیم.

خط قرمز ما شمایید و در دستانمان دعای سلامتیتان همیشه سبز است...

آقا جان، دعایمان کنید که در این دریای مواج و پر از فتنه، از بلیّات آخر الزمان به سلامت گذر کنیم و خداوند به ما بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار عطا نماید.

و در آخر، عالَم وآدم بدانند و بشنوند که بزودی استکبار جهانی به دست غیرتمند جوانان اسلامی در تاریخ دفن خواهد شد و این وعده الهی است. وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته».

در پایان این تجمع، خواهران در عزای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدا به سوگ نشستند و مجلس با حضور سرکار خانم مریدیان، به نام بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و علمدار کربلا حضرت أبالفضل العباس علیه‌السلام معطر شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱