نمایشگاه قرآن نقش موثری در پاسخگویی به شبهات دارد

نمایشگاه قرآن

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه طباطبایی در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کلام خدا و سرشار از نور و هدایت است و آثار مطلوب خود را بر خواننده می‌گذارد.

وی افزود: نمایشگاه قرآن فرصتی است تا این کتاب ارزشمند و مقدس به مخاطبان شناسانده شود و مردم بتوانند پاسخ سوالات و نیازهای خود را در این فضا دریافت کنند.

طباطبایی با اشاره به فعالیت‌های حوزه علمیه جامعه الزهرا سلام الله علیها خاطر نشان کرد: این حوزه در واقع بزرگترین حوزه در جهان تشیع و یک حوزه بین‌المللی است که در آن طلاب ایرانی و غیر ایرانی در کنار یکدیگر کسب علم می کنند.

مدیرکل تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اذعان داشت: حدود 14 هزار طلبه در این موسسه علمی در حال تحصیل هستند و در کنار آن بزرگترین مهدکودک خاورمیانه و مجموعه آموزشی تربیتی هدی از پیش‌دبستانی تا دبیرستان در حال فعالیت است.

طباطبایی اذعان داشت: بخش‌های قرآنی در جامعه الزهرا سلام الله علیها به صورت گسترده فعال هستند و در زمینه حفظ، قرائت، تفسیر، نهج‌البلاغه و روخوانی کلاس‌های متعددی تشکیل می‌شود.

وی در پایان گفت: مخاطبان می توانند با حضور در غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه قرآن سوالات خود را مطرح و پاسخ های لازم را از مشاوران این موسسه دریافت کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱