با حضور طلاب مدرسه علمیه تمام وقت روزانه؛

اردوی تربیتی فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد

مسجد جمکران

اردوی نیم روزی تربیتی فرهنگی با حضور طلاب مدرسه علمیه تمام وقت روزانه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، 70 نفر از طلاب مدرسه علمیه تمام وقت روزانه روز دوشنبه با هدف کسب معرفت بیشتر نسبت به امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) و وظایف طلبه امام زمانی در اردوی تربیتی فرهنگی در مسجد مقدس جمکران جمکران حضور یافتند.

در این اردو سرکار خانم محمدرضایی از اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) سخنان خود پیرامون «طلبه امام زمانی» اظهار داشت: ما باید معارف اسلام و اهل بیت(علیهم‌السلام) را استخراج کرده و به مردم ارائه کنیم.

استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: دین مبین اسلام در همه ابعاد و همه عرصه‌های زندگی انسان برنامه جامع دارد و طلاب باید این معارف را از دین استخراج کنند تا مردم کارامدی دین را در زندگی ببینند.

محمدرضایی با تصریح بر اینکه برای تشکیل انقلاب جهانی توسط حضرت ولیّ عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) تلاش کنیم، به پنج محور رسیدن به تمدن اسلامی برای رسیدن به قله ظهور در کلام رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) اشاره کرد که نخستین محور آن، انقلاب اسلامی است.

وی، تشکیل نظام اسلامی را دومین محور برای رسیدن به قله ظهور عنوان کرد و افزود: ما در سومین محور که دولت اسلامی است مانده ایم تا بتوانیم به محورهای بعدی که جامعه اسلامی و تشکیل امت اسلامی در دنیا هستند، دست پیدا کنیم.

استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تأکید کرد: ما طلبه‌ها در این عرصه بسیار مسئولیم و باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

محمدرضایی با استناد به کلام امام رضا(علیه‌السلام)، طلاب را به فهم زیبایی‌های دین و دعوت مردم به سوی اهل بیت سفارش کرد.

وی در ادامه بر لزوم بصیرت‌افزایی طلاب در همه عرصه های زندگی و جدیت بیشتر درکسب علم و معرفت با توجه به نیاز دنیای امروز تأکید کرد.

در ادامه مناجات پرفیض شعبانیه با حضور استاد سرکار خانم پورباباامیری برگزار شد.

سپس حلقه‌های معرفتی با موضوعات مهدویت، مهارت‌های همسرداری و مدیریت همزمان خانه‌داری و تحصیل، استفاده از فرصت‌ها، و بررسی شبهات اعتقادی با حضور اساتید محترم محمدرضایی، عاشوری، خراسانی و رکوفیان برگزار شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱