بازدید مدیر جامعه‌الزهرا از اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل

دوره آنلاین ویژه دانش آموختگان بین الملل4

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی از اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اداره مبلغان و دانش آموختگان بین‌الملل این مؤسسه علمی حوزوی بازدید کرد.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن بازدید از این اداره، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره قرار گرفت.

در این بازدید که همزمان با افتتاحیه دوره‌های آنلاین دانش‌افزایی دانش‌آموختگان بین‌الملل صورت گرفت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی بر لزوم توجه به کمیت و کیفیت برگزاری این دوره‌ها تأکید کرد.

در این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیت‌های اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل توسط یکی از کارشناسان مجموعه ارائه شد.

در ادامه، مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه، اظهار امیدواری کرد فعالیت‌های گسترده‌تری از سوی این اداره در آینده صورت پذیرد و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سراسر جهان از برکات این فعالیت‌ها مستفیض و بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تصریح کرد: اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری از امروز باید برای ارتباط با فارغ‌التحصیلان مناطق دیگر دنیا برنامه‌ریزی کنند و با شناسایی اقتضائات منطقه‌ای، دوره‌های مناسب را برای دانش‌آموختگان برگزار کنند.

گفتنی است؛ نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با موضوع «احکام کاربردی» به همت اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری در حال برگزاری است.

صد نفر از فارغ‌التحصیلان هند در این دوره ثبت نام کردند و در 10 جلسه از کلاس آنلاین حجت‌الاسلام‌والمسلمین علایی نژاد استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بهره‌مند می‌شوند.  

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱