اطلاعیه پذیرش جامعه‌الزهرا(س)؛

امکان انتخاب اولویت‌های دوم و سوم برنامه تحصیلی برای پذیرفته‌شدگان سطح ۲ ساکن قم

پذیرش جامعه الزهرا

اطلاعیه پذیرش جامعه‌الزهرا(س) با موضوع امکان انتخاب اولویت‌های دوم و سوم برنامه تحصیلی برای پذیرفته‌شدگان سطح ۲ ویژه ساکنان قم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اطلاعیه ای جهت پذیرش نهایی داوطلبان این مؤسسه در سال تحصیلی 99-98 صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع پذیرفته‌شدگان سطح 2 که در مصاحبه ثبت نام کرده یا قصد ثبت نام دارند می‌رساند غیر از برنامه تحصیلی فعلی که نسبت به انتخاب آن در مرحله آزمون اقدام کرده‌اید، امکان انتخاب دو برنامه تحصیلی «تمام وقت شیفت عصر» و «نیمه وقت عصر» برای داوطلبان ساکن شهر قم (سکونت به همراه سرپرست) امکان‌پذیر است.

بر این اساس، لازم است است فرم ذیل را دریافت و بعد از پرینت و تکمیل آن در روز مصاحبه به کارشناس پذیرش تحویل نمایید.

داوطلبانی که مصاحبه آنها برگزار شده است نیز می‌توانند تصویر خوانا و کامل فرم تکمیل شده را در سامانه «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» ارسال نمایند.

شایان ذکر است که اعلام اولویت دوم و سوم در این مرحله صرفاً جنبه درخواست و اطلاع‌رسانی به اداره سنجش و پذیرش دارد و بعد از مشخص شدن نتایج مصاحبه به آن ترتیب اثر داده خواهد شد. همچنین، اعلام این اولویت‌ها به منزله انصراف از برنامه تحصیلی فعلی ثبت شده در سامانه نیست.

توجه: داوطلب در صورتی می‌تواند دوره های فوق را به عنوان اولویت دوم و سوم درخواست کند که شرایط سنی و سکونتی مندرج در دفترچه راهنمای را برای این دو برنامه داشته باشد.

دانلود فرم ویژه انتخاب اولویت برنامه تحصیلی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱