اداره دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

کارگاه «شخصیت‌شناسی حضرت خدیجه(س)» ویژه فارغ‌التحصیلان استان مازندران

شخصیت شناسی حضرت خدیجه

کارگاه «شخصیت‌شناسی حضرت خدیجه(س) ویژه فارغ‌التحصیلان استان مازندران از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهار شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های استانی و در آستانه وفات حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، کارگاه «شخصیت‌شناسی حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها» را ویژه فارغ التحصیلان استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در سال 97 دوره‌ها و کارگاه مهارت‌های تبلیغی و ارتباطی و کارگاه احکام بانوان برای فارغ التحصیلان و مبلغان استان‌های گلستان و ساری و سایر استان‌ها برگزار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: این کارگاه روز پنجشنبه 26 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور استاد حکیم زاده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره کارگاهی می‌توانند جهت ثبت نام تا چهارشنبه 25 اردیبهشت با رابط استان سرکار خانم طیبی به شماره  09119498056تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱