دیدار طلاب جامعه الزهرا با رهبر معظم انقلاب

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از دیدار طلاب و رؤسای مجموعه های حوزوی با مقام معظم رهبری در روز سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جلسه شورای جامعه با یادآوری فرارسیدن ماه مبارک رمضان و دعوت به ضیافت الهی گفت: امام رضا علیه السلام فرمودند این دعای کوتاه را زیاد تکرار کنید « اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ، خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده اى در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان».

وی اظهار امیدواری کرد تا با استفاده هرچه بیشتر از فرصت‍های معنوی روزهای باقی مانده ماه شعبان و ماه مبارک رمضان، در مسیر بندگی خدا و خدمت به خلق گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به درخواستی که از جامعه الزهرا علیهاالسلام برای دیدار با رهبر معظم انقلاب شده بود گفت: این درخواست مورد پذیرش واقع شده ولی مقرر شده تا همه طلاب خواهر و برادر از سراسر کشور در این دیدار که قرار است روز سوم ماه مبارک رمضان انجام شود حاضر باشند، از این رو برنامه ریزی هایی برای این دیدار صورت پذیرفته و مقرر شده تا طلاب حضوری زیر 40 سال و رؤسای مجموعه های حوزوی خدمت رهبر معظم انقلاب برسند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان این که نمایندگان طلاب در این دیدار در حضور رهبر معظم انقلاب صحبت خواهند کرد اظهار داشت: از جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز یکی از طلاب به نمایندگی از همه صحبت خواهد کرد.

وی افزود: برای این جلسه باید برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد تا توزیع مناسبی صورت گیرد و از همه بخش های آموزشی از طلاب برای این دیدار دعوت بعمل آید و البته کسانی که دارای نخبگی و برجستگی خاصی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و تبلیغی هستند مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ادامه با اشاره به پیگیری بحث بودجه در هفته های اخیر اظهار داشت: مصوب شد تا مانند مدلی که مجلس و دولت پیشنهاد داده اند، افزایش حقوق داشته باشیم لکن در تخصیص اعتبار برای این کار مشکلات عدیده ای وجود دارد، از این رو قرار بر این شد تا در صورت تامین اعتبار و گشایش مالی این مصوبه عملیاتی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تهیه آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی برای برگزاری نشست ها، گردهمایی ها، تجمعات و صدور اطلاعیه ها و بیانیه ها و نظام مند شدن این امور در جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: درخواست ما این است که حرکت ها و فعالیت ها در چارچوب نظامات ابلاغی باشد. اگر هر کسی بخواهد بر اساس تصمیم خود در این زمینه ها عمل کند سنگ روی سنگ بند نمی شود.

در ادامه این جلسه دستورالعمل ساماندهی تامین اقلام رایانه ای و تجهیزات جانبی مورد بررسی قرار گرفت. 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱