راه‌اندازی غرفه جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب اسلامی

نمایشگاه شکوه چهل ساله دستاوردهای انقلاب

غرفه جامعه‌الزهرا(س) با ارائه آثار و دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و غیره در نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب اسلامی در قم راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه «چهل ساله انقلاب اسلامی در قم» در مصلای قدس راه‌اندازی شده است.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: نمايشگاه «شكوه چهل ساله انقلاب اسلامي در قم» با حضور بيش از هفتاد دستگاه اجرايي ملي و استاني و همچنین مراكز حوزوي استان روز یکشنبه 14 بهمن در مصلای قدس برپا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه با اشاره به اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با فرمان امام خمینی(ره) در سال 63 راه‌اندازی شد، گفت: این موسسه علمی به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بانوان در جهان تشیع یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بخشی از آثار و دستاوردهای سه دهه فعالیت خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.  

وی تصریح کرد: در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، آثار و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و سایر بخش‌های این مؤسسه به بازدیدکنندگان معرفی و تاریخچه تأسیس و آمار کلی طلاب، فارغ‌التحصیلان و خدمات ارائه شده در این مؤسسه ارائه می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل افزود: فعالیت‌های پژوهشی از جمله دستاوردهای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که تألیفات اساتید و طلاب، پایان نامه‌های برتر به زبان فارسی، عربی و انگلیسی و چکیده پایان‌نامه‌های برتر سال 97 در این غرفه معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه ادامه داد: در این غرفه، چند اثر هنری بانوان طلبه با موضوع انقلاب اسلامی که در جشنواره‌ها و مسابقات حائز رتبه‌های برتر شدند، به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: نمایشگاه «شکوه چهل ساله انقلاب اسلامی» تا روز پنجشنبه 18 بهمن در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در مصلای قدس پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱