برگزاری نمایشگاه عطر یاس/ فراخوان دریافت آثار هنری با موضوع حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها

نمایشگاه عطر یاس

رئیس انجمن هنرهای تجسمی طلاب از افتتاح نمایشگاه عطر یاس در روز 25 دی ماه با حضور استاد کاظم چلیپا، فعال درعرصه هنر تصویرگری و نقاشی آیینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نمایشگاه طراحی، نقاشی و تصویرسازی عطر یاس با موضوع زندگانی، فضائل، شخصیت و مظلومیت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در نگارستان اشراق قم برگزار می‌شود.

سید محسن آزادی، رئیس انجمن هنرهای تجسمی طلاب با اعلام این خبر گفت: افتتاحیه این نمایشگاه روز سه شنبه 25 دی ماه خواهد بود که از هنرمند ارجمند و فعال در عرصه هنر تصویرگری و نقاشی آیینی، استاد کاظم چلیپا دعوت شده تا در این مراسم حضور یابد.

وی افزود: برای روز چهارشبنه، 26 دی ماه نیز ورک شاپ یک روزه ای با حضور استاد چلیپا برنامه ریزی شده تا طلاب و هنرمندان به تولید اثر موضوعی و مرتبط با موضوع نمایشگاه بپردازند. آثار تولید شده نیز به مجموعه آثار دریافتی افزوده می شود و تا 30 دی‌ماه در نگارستان اشراق در معرض دید عموم قرار خواهد داشت.

در پایان رئیس انجمن هنرهای تجسمی طلاب با اشاره به آمادگی جهت به نمایش در آمدن آثار در سایر مراکز و اماکن فرهنگی یا هنری گفت: آمادگی داریم تا پایان ایام فاطمیه در مراکزی که زمینه نمایش این آثار فراهم باشد، این نمایشگاه را به طور کامل یا بخشی از آن را به آنجا منتقل کنیم.

دانلود پوستر نمایشگاه

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱