نخستین نشست نیروهای خدمات با مدیر کل پشتیبانی برگزار شد

نشست نیروهای خدمات

نخستین نشست نیروهای خدمات با مدیر کل پشتیبانی با حضور بیش از 50 نفر از کارمندان خواهر این بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در جلسه‌ای که به همت اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام و اداره کل پشتیبانی در آموزشگاه انجام شد، بیش از 50 نفر از نیروهای خدمات خواهر شرکت کردند.

در ابتدا سرکار خانم احسانی رئیس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام ضمن قدردانی از زحمات خالصانه این گروه از همکاران، به ارزش و جایگاه خدمتگزاری در آستان مقدس اهل بیت علیهم‌السلام به ویژه در مکانی که به نام مبارک حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام است، اشاره کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه‌السلام که فرمودند: «وَ لَوْ أَدْرَکْتُهُ لَخَدَمْتُهُ أَیامَ حَیاتِی؛ اگر او را درک می‌کردم، در ایام زندگانی ام خدمتگزار او خواهم بود»، تفاوت خدمت با نصرت در رکاب حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را بیان کرد.

 در ادامه، جناب آقای دهشیری مدیر کل اداره پشتیبانی به بیان مسائلی از قبیل کمبود نیروهای خدمات و پرداخت حقوق، بیمه، بازنشستگی و اضافه کاری، استعلاجی و غیره پرداخت و اظهار امیدواری کرد که مشکل کمبود نیروهای خدمات در ساختار بعدی مرتفع شود.

در این نشست، نیروهای خدمات خواهر، مشکلات و مسائل خود را بیان کردند و سؤالات، انتقادات و پیشنهادات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

به درخواست همکاران پشتیبانی (نیروهای خدمات) قرار بر این شد که این نشست‌ها به صورت مداوم و هر چندماه یک بار برگزار شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱