از سوی انجمن علمی فرهنگی طلاب صورت گرفت؛

تجلیل از سه مهدی‌یاور افتخاری در کانون امامت و مهدویت

درس اخلاق انجمن علمی فرهنگی

در نخستین جلسه درس اخلاق مدیران کانون های انجمن علمی فرهنگی طلاب، سه نفر از مدیران مهدی‌یاور افتخاری در کانون امامت و مهدویت تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین جلسه درس اخلاق مدیران کانون‌های انجمن علمی فرهنگی طلاب‌ در ترم تحصیلی جاری با حضور بانو مجتهده گل‌گیری برگزار شد.

در این جلسه و به مناسبت ایام آغاز امامت و وصایت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، سه نفر از مدیران به عنوان مهدی‌یاور افتخاری مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، سرکار خانم طاهره حیدری‌مجد مدیر طرح تربیت مدرس، سرکار خانم شیوا فتح‌الله‌زاده مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن و سرکار خانم فهیمه فیضی مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی به عنوان «مهدی‌یاوران افتخاری» معرفی شدند.

سرکار خانم حیدری مجد به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «تبیین و ترویج معارف علمی و معرفتی حضرت حجت علیه‌السلام» است و سرکار خانم فتح الله‌زاده به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «جهاد علمی، معنوی و مدیریت مرکز علمی» معرفی شد.

سرکار خانم فیضی نیز به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «تبیین و دفاع از معارف حقه امامت» به ویژه حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در برنامه‌های علمی و ترویجی و نیز مدیریت مرکز علمی تجلیل شد.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱