از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س)؛

آیین اختتامیه کاروان همپای قافله زینب(س) برگزار می‌شود

آیین اختتامیه قاب زیارت

آیین اختتامیه کاروان همپای قافله زینب(س) با حضور و سخنرانی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیین اختتامیه کاروان همپای قافله زینب(س) از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با حضور طلاب و زائران اربعین حسینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و جناب آقای سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

کارگاه تبیین و نقد عکس‌های ارسالی طلاب زائر از همایش بزرگ اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این مراسم است که با حضور جناب آقای ابراهیم سلیمانی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دومین سوگواره عکس اربعین حسینی با عنوان «قاب زیارت» ویژه بانوان طلبه، اساتید و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف تبلیغ و نمایش شکوه و عظمت واقعه اربعین حسینی برگزار شد که در این مراسم به عکس‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

در این مراسم، کادر اجرایی کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

آیین اختتامیه کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام روز پنجشنبه اول آذرماه ساعت 9 تا 12 در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱