«کتابخوانی با چاشنی تجربه»/1

توصیه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مطالعه کتاب‌های معرفتی

خانم برقعی

سرکار خانم برقعی در راستای اجرای پویش «کتابخوانی با چاشنی تجربه» ، طلاب را به مطالعه کتب معرفتی توصیه کرد.

به گزارش روابط عمومی، کتابخانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام فراغت تابستان و برنامه جدید خود، پویش «کتابخوانی با چاشنی تجربه» را کلید زد.

در این برنامه، نماینده کتابخانه به صورت حضوری با افراد مطرح و شاخص جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مانند مدیر، معاونان، مدیران گروه‌های علمی تربیتی و پژوهشی و سایر اساتید مصاحبه می‌کند و به معرفی کتاب‌های تاثیرگذار در زندگی فرد مصاحبه شونده و معرفی کتب مناسب برای اوقات فراغت و زندگی طلبگی طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دید مصاحبه شونده پرداخته خواهد شد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بوده در نخستین مصاحبه این برنامه، در پاسخ به این سوال که تاثیرگذارترین کتابی که در طول زندگی مطالعه کردید، چه کتابی است، عنوان کرد: بهترین و تاثیرگذارترین کتاب، قرآن کریم و کتاب‌های دعا است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه، گفت: کتاب‌هایی که جنبه معرفتی دارند، مثل «شرح دعای سحر» و «سر الصلوه» امام خمینی (ره) و رساله لقاءالله میرزا جواد ملکی تبریزی از بهترین کتاب‌هایی بوده که مطالعه کرده ام.

برقعی که هم اکنون کتابی با موضوع «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله‌ العالی درباره سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی را در دست مطالعه دارد، توصیه کرد: طلاب برای مطالعه باید در چهار زمینه از جمله بحث تفسیر، مباحث اخلاقی، بحث اعتقادی و آشنایی با مسائل روز برنامه‌ریزی داشته باشند و به مطالعه بپردازند.

وی تصریح کرد: در بحث آشنایی با مسائل روز، حتما کتاب‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی را مطالعه کنید و با بحث‌های تاریخ، تاریخ معاصر و تاریخ بین الملل آشنا باشید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: مطالعه زندگینامه بزرگان می‌تواند در زندگی افراد بسیارتاثیرگذار باشد و مطالعه این کتاب‌ها مفید است.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱