در پی برگزاری ورکشاپ تجسمی «شهید خدمت، شهید جمهور» صورت گرفت؛

اجرای زنده هنرمندان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در پای صندوق رأی

انتخابات ریاست جمهوری 8

سه نفر از بانوان هنرمند مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از شرکت در ورکشاپ تجسمی «شهید خدمت، شهید جمهور»، به تکمیل آثار خود در پای صندوق رأی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: هنر متعهد، پیوسته مایه بیداری، آگاهی و جریان‌سازی در جهان بوده و خواهد بود و به عنوان رساترین رسانه و بین‌المللی‌ترین زبان، بدون نیاز به هیچ‌گونه ترجمه، نقش خود را در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز ملی و بین‌المللی پیاده خواهد کرد.

وی گفت: حادثه سخت و سنگین پرواز اردیبهشتی 1403 شهیدان خدمت، سیل سکوت و بغض و غصه، و تأسف جاری در کشور را به جان هنرمندان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز جاری کرد؛ اما این اندوه تلخ، به تماشا ختم نشد و در ذهن و جان هنرمندان متعهد و متخصص ما آتشفشانی به پا کرد.

نیک زاد افزود: ورکشاپ تجسمی «شهید خدمت، شهید جمهور» با هدف پاسداشت سه سال خدمت مجاهدانه شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراهشان و اهمیت دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری، با حضور خانم زهره قدمعلی استاد نقاشی و  10 نفر از هنرمندان دوره پیشرفته نقاشی بر پا شد. 

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: این ورکشاپ تجسمی در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و در چند ساعت فشرده برگزار شد.

وی تصریح کرد: سه نفر از هنرمندان این ورکشاپ، اثرهای خود را  در شعبه اخذ رأی سیّار خواهران، واقع در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تکمیل کردند تا به چشم‌های بینای رسانه، این پیام کلیدی را برسانند: «دست‌های ما بانوان طلبه، قلم برداشت. تصویر کشید، تا آگاهانه و با هوشیاری تمام بگوییم: «در کنار رهبرمان، راه شهید جمهور را درعرصه‌های مهم خدمت، ادامه می‌دهیم و نقش ایرانی قوی و پر قدرت را به جهان نشان خواهیم داد. ما پای انتخابمان هستیم»».

نیک زاد در پایان گفت: رونمایی از تمامی آثار به مناسبت روز مباهله انجام خواهد شد و در روزهای دهه اول ماه محرم، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱